Sajtóközlemény

Elismerésben részesült a Mormon Channel a YouTube-on elért sikeréért

Novemberben ismét a figyelem középpontjába került Az Utolsó Napok Szentjeinek Jézus Krisztus Egyháza, amikor a Touchstorm Video Index felvette a Mormon Channelt a YouTube „top brand” (kiemelt márkák) listájára.

Novemberben ismét a figyelem középpontjába került Az Utolsó Napok Szentjeinek Jézus Krisztus Egyháza, amikor a Touchstorm Video Index felvette a Mormon Channelt a YouTube „top brand” (kiemelt márkák) listájára.

A Touchstorm-jelentés az általa „YouTube 5000” csoportnak nevezett csatornákat rangsorolja. Ezek olyan csatornák, amelyeknek már legalább 43 millió megtekintésük volt.  A Touchstorm besorolása szerint az 5000 csatorna között csak 74 nevezhető önálló védjegynek, ezek között pedig a Mormon Channel az 52. helyre került. Számos világhírű márka jelentősen gyengébb helyezést ért el a Mormon Channelnél.

A Mormon Channelre több mint 226 000-en iratkoztak fel a YouTube-on, a felhasználói pedig több mint 61 millió alkalommal tekintették meg az ott lévő, 1900-nál is több kisfilmet. Összesen további 60 000 feliratkozott felhasználóval rendelkeznek a Mormon Channel nem angol (például francia, német, olasz, portugál és spanyol) változatai.  A Mormon Channel videotárát illetően a Touchstorm kiemeli, hogy a kisfilmek megtekintései széles körben oszlanak meg (egy videóra átlagban 31 326 megtekintés jut). Megjegyzik azt is, hogy a Mormon Channel azok közé a márkák közé tartozik, amelyekre átlag feletti számú felhasználó (3586 / egymillió megtekintés) iratkozik fel.

A Touchstorm megállapítása szerint a feliratkozók magas száma annak a jele, hogy „akik látták a tartalmat, azoknak tetszett, és többet kívántak látni; továbbá eléggé bíztak a márkában ahhoz, hogy megtegyék a következő lépést, és szorosabb kapcsolatba kerüljenek vele.” A Mormon Channel igazgatója, Todd Daley szerint, az egyház csupán igyekszik „olyan tartalmat szolgáltatni, amely lelkesít és felemel, és úgy tűnik, hogy az emberek jól fogadják ezt”.

A Mormon Channel nem az egyetlen YouTube csatornája az egyháznak. További mormon csatornák:

  • Mormon Channel / Mormon Messages [Mormon üzenetek] francia, német, olasz, portugál és spanyol nyelven.
  • Mormon.org (37 500 feliratkozó, 42 millió megtekintés)
  • Mormon Tabernacle Choir [Mormon tabernákulum kórus] (40 000 feliratkozó, 5,5 millió megtekintés)
  • Mormon Newsroom [Mormon sajtószoba] (21 000 feliratkozó, 3,5 millió megtekintés)
  • FamilySearch (7200  feliratkozó, 1 millió megtekintés)

Formai útmutatói megjegyzés:Amikor Az Utolsó Napok Szentjeinek Jézus Krisztus Egyházáról ír, kérjük, használja az egyház teljes nevét, amikor először utalást tesz rá. További információért az egyház nevének használatáról tekintse meg online a Formai útmutató.